martes, 29 de abril de 2008

Church


9 comentarios:

Diana Prieto Pérez dijo...

Hola Yvonne. M'alegro que t'hagis creat el blog i t'hagis fet sòcia de l'associacó. Ara a posar en pràctica els coneixements del curs, je, je, je.
M'agraden les fotos, una mica més grans fins i tot es veurien millor.
Felicitats i t'aniré seguint

Diana
hhtp://poriola.aminus3.com

Conso Triay Coll dijo...

Ben vinguda a n'aquesta aventura des photobloggers! M'agrada es teu blog!
Salutacions!

Angel Gomila dijo...

ohh! New York no? quina enveja! jeje.

si tens algún dubte sobre dimensions o plantilles pots consultarnos al foro.

salut i endevant!

Angel Gomila dijo...

un altre comentari, si tens moderació no cal tenir paraula de verificació ja que igualment passarán pes teu filtre.

salut

Yvonne dijo...

Ei, gràcies a tots voltros. Com bé dius Diana, ses fotos podrien sortir més grosses, no sé si es pot modificar (a "Tamaño de la imagen:" vaig posar "grandes") I sí, vaig estar a NY, però concretament aquesta fotografia és de sa Trinity Church a Boston.

Yvonne

Conso Triay Coll dijo...

Acab de llegir es comentari que m'has deixat a n'es meu blog. I...ostres!! Es que el mon es petit,eh?!?!? Quina coincidència que siguis amiga de na María,no?? Açò és massa!!
Encantada d'haver-te trobat!He possat un enllaç des teu blog a n'es meu.
Ens anirem trobant!
Salut!

Danimenorca dijo...

hola Yvonne, acabo de descubrir tu blog, enhorabuena y felicidades por tus fotos.
Saludos

Esteve Gallardo dijo...

MOLT BONA
BUEN REFLEJO Y CIELO
UNA ABRAÇADA Y BIENVENIDA AL GRUPO

Marina Culubret Alsina dijo...

M'agrada la foto, el significat que va més enllà de la realitat.
Com de vegades, vivim i veiem com a temples edificis com aquests. Imagina't que a dins del gratacel hi ha un gran centre comercial...quin temple del consum...

Salut i una abraçada...!